« John Paul Makartny | Main | Raport »

16. aprill 2006

Kaaperdaja päevaraamat

Kõik algas nugade, lusika ja taskulambiga vahelejäämisest Brüsseli...

...lennujaamas. No ei olnud meeles, et selles matkakomplektis ei ole vaid kompass. Viidi turvaruumi, vaadati asju ja nägu - ja lasti tulema. Koos asjadega. Dank U, piirivalvur. Siinkandis ongi asjamehed reeglina inimlikud, aga navigatsiooniseadet, kruvikeerajat, nuga ja muud kaaperdaja arsenali sisaldava pakiga lennukilelaskmine on ikka eriti kiiduväärt.

Õigupoolest tuleb nüüd meelde, et sittagi ei alanud vaid sellest. Hakatuseks tuli ikka uudis, et tagasilend on tõstetud 17ndalt 15ndale. OK. Connexionsi teenuseid enam kasutada ei tahaks.

Ja siis oli veel nii, et võtmeid ei olnud taskus. Käisime taksoga kodus, korjasime võtmed ukse eest ära:D Ärge jätke võtmeid jne.

No nii. Siis tuli piiriületus ja noad ja siis ootasime lendu ja keerasime lapiku J&B sisse. Kuradi munnid oma allahangetega - lendasime LOTiga, kuigi pileti järgi oli tegu SN Brusselsi lennuga (muuseas, SNi kaudu oli ka hind odavam kui otse LOTist:) ning SNi broneerimissüsteem omakorda toimis Connexionsi kaudu. Või on see Connectionis.

Idiootsuse tipp oli see, et ka lend otse Krakovisse oleks kallim olnud, kuigi lennuk tegi seal "technical stopi", nagu meile öeldi. Hui see oli tehniline peatus, sest 4/5 rahvast läks maha. Aga meil oli isu sama päev Krakovis olla. Ei lubatud meid kuhugi. Lennuk tõusis lendu ja tõmbas poole tunniga Varssavisse.

Varssavis oli tüütus juba nii suur, et kaotasime mõistuse ja üürisime nädalaks auto. Peugeot 206 polegi nii niru asi, aga kahjuks oli see kusise 1,4 mootori ja mõttetu universaalkerega. Noh, elasime üle. Eriti Ida-Lõuna piirkonnas, kus teised masinad tihti Pols Fiatid.

Kui keegi tahab Varssavist Krakovisse sõita, siis ma soovitan mitte võtta E77, kuigi see läheb otse. No ei ole mõnus sõita pseudokaherealist, st et sinu suunas on teeperv lai ja asfalteeritud, et saaks kõrvale tõmmata, kui keegi tahab mööda sõita. See tingib kartmatud möödasõidud ka siis, kui masinad vastu tulevad. Hullu muidugi kah pole. Kõige rõvedamad on "vankrirööpad" teekattes - eriti kui ise mööda sõidad. Igal juhul E75 üle Czestochowa on sellega võrreldes kuldne valik - täiesti korralik kiirtee, kui välja arvate, et linnade juures on tihti fooridega ristmikke.

Tänu autole jõudis palju rohkem näha, aga esimese päeva mõttetu sõit (lennukiga 30 minutit Krakovist Varssavisse ja siis autoga peaaegu 4 tundi tagasi Krakovisse) oleks võinud ju küll vältimist leida nende nugade ja kompassi abi.

Posted by afanasjev at 04.16.06 11:24

Comments

Kuulutused